Prekių katalogas

Prekių krepšelis

Garantijos

Garantinio aptarnavimo sąlygos:

1. Garantinio aptarnavimo termino teisinė bazė:

LR Civilinio kodekso 6.338 str. nustatyta, kad dėl prekės kokybės pirkėjas turi teisę pardavėjui pareikšti reikalavimus per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės įsigijimo. Kai sutartyje ar garantijos dokumente nustatytas trumpesnis nei dvejų metų prekės kokybės garantijos terminas ir prekės trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo prekės įsigijimo dienos, pardavėjas atsako už prekės trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas buvo iki prekės įsigijimo arba atsirado dėl iki prekės įsigijimo buvusių priežasčių - t.y., šiuo atveju, pardavėjo atsakomybė už prekės trūkumus nepanaikinama, tačiau vartotojui yra perkeliama pareiga įrodyti, kad trūkumai buvo iki prekės įsigijimo arba atsirado dėl iki prekės įsigijimo buvusių priežasčių.

2. Naudojant gaminį ne buityje, pavyzdžiui, profesionaliems, gamybiniams, komerciniams tikslams, garantija suteikiama atskiru susitarimu.

3. Atsiradusiems prekės trūkumams ar gedimams, garantinio aptarnavimo laikotarpiu jie bus nemokamai pašalinti UAB "Bel canto" nurodytose garantijos teikimo vietose. Po remonto garantinis laikotarpis nepratęsiamas.

4. Garantinio aptarnavimo sąlygos netaikomos:

- jei šiame garantiniam lape yra braukymų, taisymų ar lapas stipriai sugadintas, jei nėra pardavėjo ir pirkėjo rekvizitų ir parašų;

- jei prekės serijinis numeris pakeistas, nutrintas arba jo neįmanoma nustatyti;

- jei prekė naudojama ne buityje ir ne pagal paskirtį - verslo, gamybinėje veikloje ir pan.;

- jei gedimas atsirado dėl naudojimo instrukcijoje nurodytų reikalavimų nesilaikymo;

- jei yra mechaninių prekės korpuso pažeidimų, subraižymų, spalvos pakitimų;

- jei prekė buvo sugadinta pirkėjui pačiam ją transportuojant;

- jei prekė buvo sugadinta dėl kompiuterinių virusų ar diegiant programinę įrangą.

- jei buvo atliktas bet koks prekės savarankiškas remontas, konstrukcijos ar schemos pakeitimas, pažeistos plombos, yra požymių, kad prekę buvo bandyta ardyti, sąmoningai gadinti ir pan.;

- jei prekė buvo neteisingai prijungta prie elektros maitinimo, telekomunikacinio ar kompiuterinio tinklo, sugedo atliekant darbus elektros pastotėse, skydinėse, ar pan.;

- įvykus gedimams dėl elektros tinklo įtampos svyravimų, žaibo išlydžių ar kitų nenugalimų jėgų poveikio;

- jei prekė sugedo dėl vandens, agresyvių medžiagų, skysčių poveikio, užteršimo, patekus į vidų pašaliniams daiktams, vabzdžiams;

- eksploatacijos eigoje susidėvėjusioms dalims, mazgams ir gaminio priedams, tokiems kaip magnetofonų įrąšymo ir atkūrimo galvutės, lazerinės galvutės, apšvietimo lemputės, saugikliai, maitinimo elementai, nuotolinio valdymo pultai, stiprintuvo lempos ir t.t.;

- garso kolonėlių garsiakalbių ir automobilinių garsiakalbių sudegusioms ritėms, filtrų elementams, kai tai atsitinka dėl stiprintuvo perkrovų ar dėl paduoto perdidelio galingumo;

- jei gedimai atsirado dėl laidų trumpo jungimo, statinės įtampos ir kitų poveikių, atliekant jungimo-instaliavimo ar gaminio priežiūros darbus, gaminiui ęsant įjungtam į elektros maitinimo tinklą;

- jei gedimas atsirado dėl prekės naudojimo drėgnoje, šaltoje, karštoje aplinkoje;

5. Neatsiejama šio garantinio lapo dalis yra saugaus naudojimo instrukcijos (žr. kitoje lapo pusėje).

6. Sugedusią ar su trūkumais prekę garantiniam remontui pirkėjas pristato į nurodytą garantijos teikimo vietą savo lėšomis, su gedimo ar trūkumo aprašymu, originaliame įpokavime, pilnos komplektacijos kartu su garantiniu lapu. Neįvykdžius nurodytų reikalavimų pretenzijos nepriimamos.

 

Модули для Опенкарт 2.x - 3.xМодули для Opencart