Garantijos
Garantinio
aptarnavimo sąlygos:
1.
Garantinio aptarnavimo termino teisinė bazė:
LR
Civilinio kodekso 6.338 str. nustatyta, kad dėl prekės kokybės pirkėjas turi
teisę pardavėjui pareikšti reikalavimus per protingą terminą, bet ne
vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės įsigijimo. Kai sutartyje ar
garantijos dokumente nustatytas trumpesnis nei dvejų metų prekės kokybės
garantijos terminas ir prekės trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui,
tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo prekės įsigijimo dienos, pardavėjas
atsako už prekės trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas buvo iki prekės
įsigijimo arba atsirado dėl iki prekės įsigijimo buvusių priežasčių -
t.y., šiuo atveju, pardavėjo atsakomybė už prekės trūkumus nepanaikinama, tačiau
vartotojui yra perkeliama pareiga įrodyti, kad trūkumai buvo iki prekės
įsigijimo arba atsirado dėl iki prekės įsigijimo buvusių priežasčių.
2.
Naudojant gaminį ne buityje, pavyzdžiui, profesionaliems, gamybiniams,
komerciniams tikslams, garantija suteikiama atskiru susitarimu.
3.
Atsiradusiems prekės trūkumams ar gedimams, garantinio aptarnavimo laikotarpiu
jie bus nemokamai pašalinti UAB "Bel canto" nurodytose garantijos
teikimo vietose. Po remonto garantinis laikotarpis nepratęsiamas.
4. Garantinio
aptarnavimo sąlygos netaikomos:
- jei
šiame garantiniam lape yra braukymų, taisymų ar lapas stipriai sugadintas, jei
nėra pardavėjo ir pirkėjo rekvizitų ir parašų;
- jei
prekės serijinis numeris pakeistas, nutrintas arba jo neįmanoma nustatyti;
- jei
prekė naudojama ne buityje ir ne pagal paskirtį - verslo, gamybinėje veikloje
ir pan.;
- jei
gedimas atsirado dėl naudojimo instrukcijoje nurodytų reikalavimų nesilaikymo;
- jei yra
mechaninių prekės korpuso pažeidimų, subraižymų, spalvos pakitimų;
- jei
prekė buvo sugadinta pirkėjui pačiam ją transportuojant;
- jei
prekė buvo sugadinta dėl kompiuterinių virusų ar diegiant programinę įrangą.
- jei buvo
atliktas bet koks prekės savarankiškas remontas, konstrukcijos ar schemos
pakeitimas, pažeistos plombos, yra požymių, kad prekę buvo bandyta ardyti,
sąmoningai gadinti ir pan.;
- jei
prekė buvo neteisingai prijungta prie elektros maitinimo, telekomunikacinio ar
kompiuterinio tinklo, sugedo atliekant darbus elektros pastotėse, skydinėse, ar
pan.;
- įvykus
gedimams dėl elektros tinklo įtampos svyravimų, žaibo išlydžių ar kitų
nenugalimų jėgų poveikio;
- jei
prekė sugedo dėl vandens, agresyvių medžiagų, skysčių poveikio, užteršimo,
patekus į vidų pašaliniams daiktams, vabzdžiams;
-
eksploatacijos eigoje susidėvėjusioms dalims, mazgams ir gaminio priedams,
tokiems kaip magnetofonų įrąšymo ir atkūrimo galvutės, lazerinės galvutės,
apšvietimo lemputės, saugikliai, maitinimo elementai, nuotolinio valdymo
pultai, stiprintuvo lempos ir t.t.;
- garso
kolonėlių garsiakalbių ir automobilinių garsiakalbių sudegusioms ritėms, filtrų
elementams, kai tai atsitinka dėl stiprintuvo perkrovų ar dėl paduoto
perdidelio galingumo;
- jei
gedimai atsirado dėl laidų trumpo jungimo, statinės įtampos ir kitų poveikių,
atliekant jungimo-instaliavimo ar gaminio priežiūros darbus, gaminiui ęsant
įjungtam į elektros maitinimo tinklą;
- jei
gedimas atsirado dėl prekės naudojimo drėgnoje, šaltoje, karštoje aplinkoje;
5.
Neatsiejama šio garantinio lapo dalis yra saugaus naudojimo instrukcijos (žr.
kitoje lapo pusėje).
6.
Sugedusią ar su trūkumais prekę garantiniam remontui pirkėjas pristato į
nurodytą garantijos teikimo vietą savo lėšomis, su gedimo ar trūkumo
aprašymu, originaliame įpokavime, pilnos komplektacijos kartu su garantiniu
lapu. Neįvykdžius nurodytų reikalavimų pretenzijos nepriimamos.